Drop Message Here~ #

Monday, April 05, 2010

音乐 | Can't Stop Falling



click "More" for View Lyrics
点击 "More" 看歌词~


Door closes
关上门

I´m blown away Goodnight kiss
你的晚安吻让我不由得飘飘然起来,

You drive me crazy
是你让我疯狂。

Watch you go Till your car´s out of sight
直到你的汽车看不见了,我还在远远的注视着你的身影。

You can take me out Every night
你每晚带我出去兜风。


Can´t get you out of my head
脑海里永远摆脱不了你,

I´m gettin´ ready to fall over you
我想避开对你的深陷,

You´re sticking like glue
但你就像强力胶。

Yeah I want you all to myself
对,我想拥有你的全部。


Can´t get you off of my mind
脑海里永远摆脱不了你,

I´m feeling lucky to start
我开始感觉幸运降临了,

I don´t know
但是我不知道,

It´s not for sure
我真的不确定。

But you got something different
你好像有点不同。


And I can´t stop falling
但我阻止不了,

I can´t stop falling
我阻止不了深陷,

No I can´t stop falling for you
不,我阻止不了为你深陷。

(I´m falling)
我正陷入..


Come closer
再亲密点,

Sweet maybe
也许就会甜蜜。

One touch enough
即便一次接触也以足够,

I´m going crazy
我快疯掉了,


Don´t let go I´ve never been here before
我从未走到这一步,不要离开。

So into you
我要进入你的心里。

You leave me wantin´ more
你让我想拥有更多

0 comments:

Post a Comment